http://4.bp.blogspot.com/-HtI7WrofGzs/Tv5mrp4QVDI/AAAAAAAABgw/kMhOH5scY1E/s1600/Capture.JPGhttp://4.bp.blogspot.com/-HtI7WrofGzs/Tv5mrp4QVDI/AAAAAAAABgw/kMhOH5scY1E/s1600/Capture.JPG Rukia's World - just myself: 我爱流浪?

2009年11月11日 星期三

我爱流浪?

me =D
aahahaha~
[自认很伟大林大妈] = = after 100 year
anny soh will bcm like tis =D
name [不要脸的安尼苏]

11/11
星期三
今天在家里
工作就算了吧
做10天书展 几天演唱会算了
= =

今天听了 nothing gonna change my love for you

谁会唱给我听啊= =
写得都好啦
几lam 阿= =

晚上和他们聊聊
安倪苏 画了自己练身的画
说是为了对抗辉 = =
100年后的自己- -
还裸体真不要脸阿 哈哈哈
他还冒出一句
anny soh : '' my otak is ah kuan ''
阿哈~~~~

昨天和良聊聊下
他说了些白痴话
你认为我会相信么?
别傻啦 - -
真是的 去死 :@!

阿最近脸变肥了
怎么回事!!!
唉~~~

mum..
i know what im doing and thinking..
dont say until me like stupid..
what can do and can't
i know...
pls...
don't think too much !!!!
im not that bad !
im not bad girl !!!
we not a bad girl !!

DON'T SAY WE ARE BAD GIRL!
you guys dont understand us
pls...don't say many .....
what we thinking
what we doing
you guys never want to know and ask
so......
don't care .... and don't scold anymore...
if we bad ....wont stay at home anymore..
just want to say.......
we not bad girls.... =(

I'M NOT BAD GIRL..
JUST YOU DONT EVEN UNDERSTAND ME...
who will sing the song to me?
rukia...


9/11
me chu / gasonline =D


= =!!!!




see shelby xD




apa ni lols






me = =''




= =''?







talking fon with kuan ~ look so hapi @@




shelby - -?




chu ~





wang fuuu =D




= =






miv's mc

10/11
星期二
是奥比说 金河有很多请
就说去找~
怎知道去了miv
真气啊!
穿成这样 zzz = =
然后去和楚在mc
等他们来~
安尼苏还去了ts - -
笨死了 = =
哈哈~
然后就开赌 - -
去到哪里都要玩
只能说 我们.... = =
我赢了满多 =D
过后到了安尼苏家~
继续玩 = =
有旺福的存在
让我又赢啦
哈哈哈哈
是奥比输到傻了
还一直和旺福说话- -
过后去了steven corner
吃了又回安尼苏家
最后姐姐载了我们回家
安尼苏抱歉 还你被骂了 =[









me and anny soh ~








b4~






after anny soh make - -






bistro ~














anny soh ~ + chu's hand @@










my leg = = mei tui or fei tui - -''





pi gu ~~~ =D
















星期一
9/11
今天回学校还书
点才去- -
去到 还了书后
就没事做了
根本就不必来的阿
刚报告说
明年的校服,校鞋,袜子
要全部换!!!!
搞什么啊 美的就说
不美的 哦买嘎咯 唉~
然后下雨了
超大的 楚妈叫我去楚家~
肥肥还是那么爱我- -
时常对我阴笑 - -
然后冬菇说老板来了!
我们就赶紧去咯
很累 =(
6点多 赶去~
去到!
老板见不到还用钱
气死人了!!!
然后军在我们回咯~
你不要强逼我
我不喜欢 =[
ntg gonna chg..
=]
rukia?

沒有留言: